21 de gen. 2013

CANTÀNIA - HA PASSAT UN ÀNGEL!

Avui amb els de 6è hem començat a assajar de debò la cantata de CANTÀNIA titulada Ha passat un àngel! No és gens fàcil, però ens en sortirem. De ben segur que deixarem el llistó ben alt!

De moment en sabem d'una cançó que ens agrada molt... però massa cosa no us podem explicar perquè volem que ens vingueu a escoltar el dia 13 de maig a l'Auditori.

Les inscripcions per a que les famílies puguin venir a fer de públic les farà l'escola, però més endavant, ja us avisarem...
 
Us podem dir que a la nostra sessió cantaran 16 escoles (739 alumnes) i que nosaltres farem de COR2 i estem col·locats entre la 2a i 3a fila de la part esquerra de l'escenari. Molt bon lloc!
Us mantindrem informats.


26 de set. 2012

ESPAI BARCANOVA

En aquest Espai Barcanova http://www.espaibarcanova.cat/ podreu trobar tots els àudios (cançons, audicions, danses...) dels llibres de 1r i 2n de música. 
Seguiu aquests quatre passos: 
 PAS 1: Entreu a Educació Primària> Cicle Inicial. 
 PAS 2: Escolliu el curs.Damunt del llibre de 1r o 2n
 
PAS 3: Ara trieu la Unitat que estem treballant a classe.
 PAS 4: Clicant a sobre us podreu descarregar l'arxiu!



19 de set. 2012

22 de juny 2012

ENTRE SOMNI I SOMNI


Si busco més enllà del cel,
si busco allò que voldria ser,
si lluito fort pel meu desig,
i penso com aconseguir,
si sóc conscient que és amb afany,
seré coherent en decisions del cor...
maduraré.

Quan m’ompli bé de benestar,
i sàpiga si vull triomfar,
del dia a dia és quan n'aprens,
i cada instant serà un plaer,
sabré que així ja sóc feliç,
que en el meu món ja res serà de gris...i podré dir:

Amb alegria!!!

Entre somni i somni crec,
entre somni i somni sé,
que amb esforç jo puc sentir,
que jo puc aconseguir,
que ara ja sóc ben capaç,
que ara sóc capaç de caminar, pel meu destí...

I entre somni i somni veig,
que vivint és pot somniar,
mentre em faig molt més adult,
i  tinc clar què és ser adult,
si barrejo realitat,
amb comprendre que el que vull somniar, serà al final, la felicitat!!

Si penso com seré en un temps,
què és el que realment faré,
si vull sentir-me bé per dins,
si vull sentir l'orgull en mi,
entenc que hauré de treballar,
de no rendir-me fins haver arribat...
poder explicar:

Amb alegria!! 
Entre somni i somni crec...

Aquesta cançó ha estat un regal del Jonathan - doncs ha estat ell el compositor del text i la música - pels alumnes de 6è que tan bé l'han cantada! 


5 de juny 2012

TOQUEM LA CORNETA

L'Arnau de tercer ens ha portat una corneta que era del seu pare quan acompanyava amb la Banda les majorettes de la Ràpita. La veritat és que per a poder tocar aquest instrument de vent metall s'ha de tenir molt bona bufera! Doncs de tots els que ho vam intentar, ben pocs ens en vam ensortir! 
Això sí, ha sigut molt divertit!!