10 de febr. 2012

DJ m@ik

Un dimecres de música, amb la classe dels de 6è, el Miquel ens va portar la seva taula de DJ.
Ens va ensenyar totes les seves utilitats: botons, plats, ... i també ens va fer un RMIX (remix) en directe. Va utilitzar alguns efectes com per exemple "la sirena" i "la repetició" que són els que ell fa servir més.

Ens va agradar molt la seva demostració, doncs realment vam comprovar que els efectes entre dues músiques diferents són espectaculars. El programa que utilitza és el virtualDJ, però és de pagament.
Aquí teniu una altra taula de DJ virtual per si voleu fer les vostres primeres mescles!!

http://www.tony-b.org/

19 de gen. 2012

CANÇÓ D'ANAR A NEDAR

Xip, xap, xip, xap,
tots a l'aigua, tots a l'aigua.
Xip, xap, xip, xap,
tots volem venir a nedar!

Xip, xap, xip, xap,

ai que em mullo, ai que em mullo.
Xip, xap, xip, xap,
ai que em mullo tot el cap!

Xip, xap, xip, xap,

no m´esquitxis, no m'esquitxis.
Xip, xap, xip, xap,
perquè estic molt constipat.

ESCOLTA LA CANÇÓ D'ANAR A NEDAR!

música: I. Segarra. Text: F. Bofill, A. Puig, F. Serrat
harmonització: Josep Vergés

20 de des. 2011

AGRUPACIONS INSTRUMENTALS (20 preguntes)


19 de des. 2011

LES FIGURES DEL PESSEBRE


Pots veure l'activitat més gran aquí.
http://www.educaplay.com/es/recursoseducativos/570746/les_figures_del_pessebre.htm

CANTADA DE NADALES 2011


p3

LA LLUM

DEL FANALET

P4 I P5

CANÇÓ DE NADAL

THE CHRISTMAS SONG

1R I 2N

LA MARIMORENA

JINGLE BELLS ROCK

A BETLEM ME’N VULL ANAR

3R I 4T

NADAL ROCK

YA VIENEN LOS REYES

ROCKING AROUND THE CHRISTMAS TREE

5È I 6È

ON ANEU PASTORETS

CANCIÓN DE NAVIDAD

WHEN A CHILD IS BORN

Organitza: Escola Sant Domènec

Agraïments: Societat de La Ràpita i Ajuntament dels Monjos

11 de des. 2011

1 de des. 2011

CONCERT EN DIRECTE

El divendres 25 de novembre de 2011 un grup d'alumnes de 3r es van preparar un petit número musical per a tots els companys de curs. Dues presentadores, l'Ona i la Laia, van donar pas a les intèrprets. A les veus hi vam trobar la Leire i la Núria i al teclat la Griselda. Es notava que s'havien assajat molt bé totes les cançons: "El bon pa", "Qui s'ha mort?", "Cucut d'on vens" i d'altres més nadalenques com "Jingle Bells". Aquí us en deixem una petita mostra... Bravo!!